ONSDAG 6/1

Hej!
Vilken dag jag har haft idag. Mitt huvud värker, ögonen svider och ryggen kan jag knappt hålla uppe längre! 
Jag och Pontus började dagen med ett svettigt pass på gymmet och efter en skön dusch gjorde jag spagetti och köttfärssås till lunch. Från klockan ett till klockan sju har jag sen suttit och pluggat, i sex timmar med andra ord. Jag är så glad att jag verkligen tog tag i det ordentligt idag, men är det något som tyvärr har blivit ett stort problem för mig sen jag började plugga så är det min rygg. Jag är inte van vid att sitta still så mycket som jag gör nu för tiden när dagarna består av långa föreläsningar eller pluggtillfällen och min rygg har verkligen tagit stryk av det. Ibland kan jag inte ens sitta på stolen för att det hugger så hemskt i ländryggen. Jag måste verkligen se till att fokusera extra mycket på träning för min rygg och bål nu i framtiden, för att göra det bästa av situationen.
Ikväll har jag välförtjänt legat nerbäddad i soffan tillsammans med min Pontus. Vi har precis haft lite massage-stund så nu känns det lite skönare i kroppen. Jag tänkte faktiskt snart krypa ner i sängen trots att klockan inte är mycket. Jag måste verkligen vända tillbaka dygnet nu så jag kommer upp på fredag när jag har föreläsning klockan åtta, just nu känns det nästan omöjligt. 
Godnatt och puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0