SÖNDAG 17/1

Jag säger godmorgon trots att klockan är så mycket som 13.30, för här hemma ligger vi fortfarande i soffan med morgonrocken på efter en långfrukost framför teven. Trots att vi somnade strax innan ett igår så sov vi enda till klockan elva idag, förstår inte hur vi kan vara så trötta! Men det var så himla skönt att få sova hur länge man ville och att därefter kunna börja dagen med en lång och god frukost i soffan. Snart ska jag rycka upp mig och försöka få lite nytta gjort. Jag tänkte försöka laga lite matlådor inför kommande vecka och sen ska jag träna tillsammans med Cissi vid halv fyra. Ikväll ska jag och Pontus göra köttfärsfyllda paprikor till middag och ta vara på sista mysiga tiden av helgen innan en ny skolvecka och dessutom ny kurs börjar. Ha en fin dag allihop! Puss❤️

Min goda frukost bestående av blåbärsgröt med hallon och ett ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0