SÖNDAG 3/1

Hej!
Vad dagblind man blir när man är ledig, det tog lång tid innan jag kom på att det är söndag idag. Jag trodde inte jag skulle kunna säga det här, men just nu är jag faktiskt trött på att vara ledig. Det tar emot något enormt att komma in i en tuff plugg-period snart igen men att vara ledig gör mig faktiskt riktigt uttråkad just nu! Jag behöver komma in i rutiner igen och få lite ordning på mitt liv. 
Vi tog som vanligt en lång sovmorgon imorses och fick dra upp oss ur sängen vid 11-tiden. För att få lite energi gick vi ut på en riktig långpromenad efter frukost i det kalla men sköna vädret. Jag hade bestämt mig för att ge plugget ett nytt försök idag (jag somnade efter 5 minuter igår...) men jag orkar inte! Jag har tappat motivationen totalt och förstår inte hur jag ska orka plugga till tentan. Jag försöker tänka att det är måndag imorgon, ny vecka och nya tag som man brukar säga. Då SKA jag bara göra massor nytta och gå och lägga mig med gott samvete. Håll tummarna för mig!

Bjuder på två bilder från igår då vi hade en så mysig kväll med våra bästa vänner David, Anna och Felix. Vi åt risotto med vitlöksmarinerad kyckling, spelade spel och såg världens läskigaste skräckfilm. "The visit" hette den och den rekommenderar jag alla skräckfilms-älskare (precis som jag är) att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0