TISDAG 12/1

De två senaste dagarna har sett precis likadana ut och de har varit allt ifrån speciellt roliga. De har bestått av plugg, plugg, träning och ont i huvudet. Jag vet inte vad som har hänt men efter detta jul-lov tappade jag plugg-motivationen totalt och jag har aldrig känt mig såhär oförberedd. Det känns som jag kan högst en tjugondel av allt vi ska kunna till tentan och nu är det bara två pluggdagar kvar att fullständigt pressa in allt i huvudet. Idag fick jag i alla fall ett skönt avbrott från plugget med ett träningspass ihop med Cissi. Vi körde 6 km hård powerwalk följt av ett ryggpass. Resten av dagen har bestått av riktigt dåligt plugg, jag har verkligen inte kunnat fokusera. Så trots att klockan nu bara är nio har jag valt att krypa ner under täcket för att små-läsa lite och sen sova tidigt, så jag förhoppningsvis vaknar upp med mer energi och motivation imorgon. Jag ska dessutom till skolan klockan åtta så det blir tidig uppstigning. Godnatt!❤️

Bjuder på en bild på Cissi från dagens träningspass. Om ni visste hur denna tjej peppar mig, när jag är så trött att jag bara vill lägga mig på marken och dö. Det mest positiva med en tränings-kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0