TISDAG 19/1

Godmorgon! 
Jag var uppe 06.30 för att åka till skolan men alla bussar var antingen inställda eller kraftigt försenade på grund av snön så nu ligger jag istället nerbäddad med mitt duntäcke i soffan. Vi har som tur var bara en 2 timmars föreläsning nu på morgonen så jag hoppas jag inte missar något superviktigt. 
Igår hade jag i alla fall kursstart för vår nya kurs, Hälsopromotion. Det är en kort och intensiv kurs på 1,5 vecka men den verkar väldigt spännande och intressant. 
Igår eftermiddag/kväll jobbade jag mitt allra första pass som personlig assistent. Jag jobbade klockan 16-20 och det kändes faktiskt jättebra allihop!
Nu ligger jag som sagt nerbäddad i soffan och tänkte ha en lugn och skön morgon framför teven tills Pontus vaknar. Då ska vi ligga och titta på serien "Making a murderer" hela förmiddagen innan jag har en labbföreläsning 13.30-17.00 i eftermiddag. Ikväll ska jag gå på ett efterlängtat pass på gymmet, body balance. Ett så himla bra och skönt pass för hela kroppen!
Ha en fin dag i snökaoset allihop. Det ska jag ha! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0