TISDAG 5/1

Hej!
Jag tänkte bara kika in en liten snabbis innan lampan släcks, för snart måste jag sova. Idag har jag haft en bra dag som började med plugg efter frukosten. Det känns som vanligt som att jag inte kommer någon vart och att jag drunknar i plugg men jag hoppas den känslan försvinner snart när jag får mer ordning och koll på allt. Efter lunch fick jag med mig Pontus till gymmet som har två prov-veckor där. Så vi körde ett lättare pass med helkroppsstyrka, mest för att känna på det lite. Ikväll har vi haft en mysig kväll tillsammans med våra fina vänner Oliver och Julia, som jag har saknat så mycket. Vi kom nyligen hem därifrån (älskar att vi bor i samma lägenhetshus och kan gå i bara tofflor mellan våra lägenheter) och nu ska det bli så himla skönt att sova. Godnatt!❤️

En bild från nyår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0