TORSDAG 14/1

Hej! 
Denna veckan har inte varit på min sida alls och jag är så glad att det snart är fredag och helg. Idag har jag för sista gången verkligen försökt plugga, men det är så enormt mycket att lära sig att allt bara blir en enda röra, så precis som tidigare dagar känns det inte som att jag har lärt mig något. Efter lunch gick jag till gymmet för att rensa tankarna men det gick tyvärr inte heller alls som jag hade hoppats. Jag kände mig matt, yr och illamående och efter 30 minuter konditionsträning valde jag att sluta. Nu sitter jag här med halsont och har gett upp plugget totalt. Efter lite pepp-prat med pappa släpper jag allt och låter det gå som det går. Jag försöker släppa alla krav jag har på mig och inser att det är okej att misslyckas ibland. 
Förlåt för ett lite små-deppigt inlägg men idag är jag inte alls på topp. Men håll tummarna för mig imorgon, och oavsett hur det går så ska jag njuta så himla mycket av den kommande helgen!

Vad vore jag utan min pojkvän, sambo och andra halva i dessa stunder. Jag älskar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0