TORSDAG 7/1

Godkväll! 
Denna dag har sett ut nästan exakt så som gårdagen gjorde. Jag lyckades komma upp klockan åtta imorses och satte mig direkt och pluggade. Klockan elva träffade jag min fina vän Cissi för ett riktigt skönt träningspass på gymmet. Efter 50 minuter powerwalk följt av rump-pass var jag så himla trött och nöjd, precis som alltid efter ett pass med Cissi. Efter dusch och lunch har jag precis som igår spenderat flera timmar framför datorn med plugg. Min rygg är återigen helt förstörd, mina ögon är helt suddiga och nu är jag så värd att bara ligga i soffan. Jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll, för imorgon ska jag gå upp 06.30, hur nu det ska gå. Men sen går jag ju på helg igen så jag ska nog överleva det.
Puss och godnatt på er!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0