FREDAG 1/7

Godkväll!
Jag har precis krupit ner i sängen efter en väldigt fin och mysig fredag.
Imorses väckte Wille oss klockan sex eftersom han är van vid att gå upp med Pontus då. Pontus hade dock sovmorgon idag vilket Wille såklart inte riktigt hängde med på. Men efter att han hade fått krypa upp hos oss i sängen lyckades han sova en timma till innan han återigen började gnälla och tvingade ut mig på promenad.
Hela morgonen låg jag sen under mitt tjocka täcke och bara myste i soffan framför Nyhetsmorgon innan jag åkte in till stan för att handla lite inför kvällen. Efter lunch mötte jag och Wille upp David för att åka till Skatås och gå på promenad. Det regnade nästan hela tiden men vi var ute och gick i över två timmar vilket faktiskt var jätteskönt och härligt!
Efter en varm dusch när jag kom hem kände jag mig så värd att få njuta riktigt ordentligt av kvällen. David kom till oss igen och när Pontus kom hem från jobbet vid halv sju hade jag och David lagat middag. Det blev pulled pork i pitabröd och det var sååå gott. Till efterrätt hade jag gjort mina underbara nutellabollar som vi njöt av samtidigt som vi tittade på fotbollen, Belgien-Wales. Efter några rundor kortspel åkte David hem och vi har krupit ner i sängen. Nu ska vi släcka lampan och sova. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0