FREDAG 22/7

Godkväll!
Det underbara vädret har hängt i även idag men jag har tyvärr inte njutit en sekund av det. Igår blev jag så väldigt slö efter en dag i solen vilket var riktigt jobbigt på kvällens jobb, så idag bestämde jag mig för att hålla mig inne så jag skulle orka med ännu en kväll på jobbet. Men jag har tack vare alla missade timmar ute i solen istället fått en del nytta gjord. Jag har handlat lite inför helgen, gjort en hemmagjord daim-glass, storstädat lägenheten och läst en stund innan jag åkte till jobbet klockan tre. Kvällen gick fort och när jag kom hem väntade självklart fredagsmys med min Pontus. Vi åt knäckepizza till middag, tittade på serier och satt och planerade inför helgens kommande lilla projekt av vårt teverum. Pontus föräldrar kommer till oss imorgon och då ska vi bland annat snygga till vårt teverum lite extra, som att måla en vägg till exempel. Men mer om det när det är klart! Nu ska vi släcka lampan och sova. Imorgonförmiddag kommer Morgan och Sofia men jag hinner mest bara säga hej och hejdå för att sen bege mig mot ytterligare en dag och kväll på jobbet. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0