FREDAG 29/7

Godkväll!
Efter en vecka full av jobb gick jag äntligen på helg när klockan slog 16.00. Jag har verkligen haft en helt underbar vecka på jobbet, jag bara älskar mitt jobb på Högsbogårdsskolan. Jag trivs så otroligt bra att det nästan kändes liiite tråkig att gå på helg! Då har man minsann ett bra jobb.
När jag kom hem från jobbet hann jag bara fräscha till mig innan jag åkte in till stan och mötte upp tjejerna. Vi åt middag på den mysiga restaurangen Moon Thai och gick sen på Lars Winnerbäck som spelade på Liseberg. En supermysig kväll och en minst sagt perfekt start på helgen. Nu ska jag släcka lampan och sova, helt ensam utan Pontus bredvid mig. Han är nämligen i Skövde, men imorgonbitti sätter jag mig på tåget dit jag med!
Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0