HEJDÅ HÄLSOPROMOTION - HEJ FYSIOTERAPEUT

Hejsan!
Jag har ju helt glömt av att berätta en sak
som kommer förändra en hel del framöver. Som ni kanske redan vet så har jag ju tvivlat på min utbildning fram och tillbaka under året som gått. Jag har trivts så himla bra och lärt mig så otroligt mycket, men det har hela tiden gnagt i mig om det kommer vara värt det i framtiden. Jobben växer inte precis på träd för en hälsovetare och det gör mig fullständigt galen att vi, som har en otroligt tung och bred utbildning, ska behöva konkurrera med någon som gått typ en helgkurs eller själv gått ner 20 kg och helt plötsligt är expert inom området.
Detta har alltså gjort att jag har valt att byta utbildning till hösten. Jag kommer läsa till fysioterapeut, vilket är något jag började få upp ögonen för för inte alls så längesen. Även om det självklart känns lite tungt att börja om från början och dessutom inte få plugga tillsammans med mina fina vänner jag fått känns det samtidigt jättespännande och kul! Men mer om allt detta när jag väl har börjat, om en dryg månad. Puss!❤️


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kommer fortfarande ha kvar oss andra trots ett byte av utbildning, glöm inte det fina! För om drygt en månad är jag tillbaka och tro inte att du slipper mig eller våra gympass för att vi inte går i samma klass mer 😉❤️

Svar: Åh min fina Cissi! Jaa om du visste vad jag saknar våra gympass, kan typ inte ta mig till gymmet utan dig😩 du får komma hem snart innan jag blir en tjockis! Puss❤️
mkihlstrand.blogg.se

2016-07-18 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0