HELGEN

Godkväll!
Efter hela 67 timmars jobb denna vecka, alltså sju dagars jobb i sträck varav två stycken dubbelpass, kan jag äntligen slappna av och gå på ledighet i en hel vecka. Det har gått riktigt bra och jag har varit pigg hela veckan, men de sista timmarna av dagens pass var faktiskt riktigt tunga. Men trots mycket jobb har jag hunnit ha en väldigt bra vecka och helg ändå. I fredags efter 13 timmars jobb var det så skönt att komma hem till Pontus som hade lagat en god middag och förberett för fredagsmys. Vi bara njöt av en lugn kväll innan vi gick och la oss relativt tidigt. Efter hela 10 timmars sömn var jag pigg och redo för lördagsjobb och dagen spenderades på Liseberg med lillkillen. Det var så himla mysigt och kul! Jag slutade som vanligt klockan 20.15 och efter jobbet hade jag en underbar lördagskväll tillsammans med Felicia, David, Anna och Hanna. Vi åt middag, satt och pratade, tittade på skräckfilm och åt massor godis.
Idag har jobbdagen varit väldigt seg och när jag hade slutat kändes det som att jag hade sprungit in i en vägg, tröttheten kom verkligen ikapp. Men jag har haft en mysig kväll trots att jag har varit så trött och jag har spenderat den tillsammans med Pontus, David, Sofia och Hanna. Vi har tittat på EM-finalen och ätit massor gott!
Det är med en så otroligt härlig känsla jag nu kryper ner under täcket med vetskapen om att jag kan sova precis hur länge jag vill imorgon. Jag har inga som helst måsten och ska bara göra precis det jag känner för! Godnatt allihop❤️

Jag har tyvärr inte tagit en enda bild denna helg, så jag bjuder på en från snapchat helt enkelt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0