LÖRDAG 23/7 - SÖNDAG 24/7

Hej!
Helgen börjar lida mot sitt slut och en tuff jobbvecka väntar. Men jag har haft en superbra och mysig helg så den höjer i alla fall upp energin och motivationen en aning.
Igår vid elva-tiden kom Pontus föräldrar till oss. Jag hann bara dricka en kopp kaffe med dom innan jag var tvungen att bege mig till jobbet. Jag hade en mysig och bra dag och kväll med min lillkille och när jag hade slutat vid 20.15 kom jag hem till en helt fantastisk kväll. Först och främst hade ju Pontus, Sofia och Morgan fixat och donat i vårt teverum under dagen och vi är nu en kalkvägg, zinkhylla, lampa (som Pontus har gjort själv) och lite andra småsaker rikare. Det blev så fint!
Under kvällen tog vi med oss massor godsaker som charkuterier, ost, kex, bröd, paj och vin och satte oss i hamnen och njöt. Det var verkligen en helt underbar sommarkväll!
Idag har vi varit ute och flängt hela dagen då vi bland annat har varit på Ikea och köpt småsaker till vårt lilla teverumsprojekt. Sofia och Morgan åkte hem vid fyra-tiden och då satte jag och Pontus oss på våra cyklar och åkte ut på lite äventyr. Ikväll har vi lagat några matlådor inför veckan och nu sitter vi i soffan och försöker ta vara på sista tiden av denna helg. Ikväll blir det tidig läggdags och imorgon väntar ett 12-timmars arbetspass för mig.
Hoppas ni har haft en härlig helg, det har jag! Puss❤️

Väldigt svårt att få till en bra bild men här är i alla fall resultatet av vårt nya fina teverum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0