LÖRDAG 2/7

Godkväll!
Veckans bästa dag (tillsammans med fredag och söndag) börjar lida mot sitt slut och jag har haft en så himla mysig lördag tillsammans med min fina kille. Det var faktiskt längesen vi hade en heldag ihop bara han och jag så det var verkligen på tiden. Vi började dagen med en extra god frukost och ett par avsnitt av vår serie i soffan. Vid lunchtid tog vi en timmes långpromenad med Wille och sen åkte vi in till stan. Vi strosade runt i olika butiker, åt glass vid vattnet och bara hade en mysig dag på stan.
Ikväll har vi haft en riktig räkfrossarkväll med färska räkor, ost, kex, bröd och frukt samtidigt som vi har tittat på The Killing följt av kvällens fotbollsmatch. Jag bara älskar lugna och mysiga lördagar tillsammans med min kärlek. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0