MÅNDAG 11/7

Hejsan!
Det går knappt att beskriva hur skönt det har varit att vara ledig idag. Jag sov i hela 10 timmar inatt och när jag vaknade kändes det som att jag hade kunnat sova i 10 timmar till. Jag tog med mig mitt tjocka täcke till soffan och låg där fram till klockan tolv och bara morgonmyste. Under dagen har jag faktiskt fått lite nytta gjord som att hämta ut mina skor hos skomakaren, veckohandla, tvätta och laga matlådor för veckan. Med mig hem från stan hade jag också sushi som jag åt till lunch, som jag bara älskar. Ikväll har en tjej som köpt vår soffa varit och hämtat den och eftersom vår nya soffa som vi köpt inte har kommit än så fick vi pyssla ihop en liten tillfällig soffa av täcken, filtar och kuddar. Så vi tog med oss kvällsmaten och satt där på golvet och myste ikväll. Klockan är bara tio men vi har precis krupit ner för att sova. Pontus ska gå upp tidigt som vanligt och jag hoppas på att känna mig helt utvilad imorgon då jag hoppas på att ha energi till ett gympass. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0