MÅNDAG 18/7

Hej igen!
Jag tänkte bara kika in här när jag ändå sitter på bussen och inte har något bättre för mig. Idag har jag haft en lugn och väldigt trött dag om man nu kan säga så. Min klocka ringde klockan åtta då jag kämpade upp ögonlocken, jag måste verkligen ställa om dygnet lite. Under dagen har Pontus varit hemma från jobbet en stund då vår soffa äntligen levererades. Den är nästan som skräddarsydd för vårt teverum och hade den varit bara en halv centimeter längre hade den inte fått plats. Så det blev verkligen superbra!
Mitt på dagen var jag så trött att jag var tvungen att sova en stund. Jag börjar undra vad det är med mig och min trötthet, jag skulle kunna sova när som helst på dygnet. Tack och lov har jag gjort lite nytta idag i alla fall då jag har tvättat hela förmiddagen. Så efter den slöa dagen ska det bli ganska skönt att åka till jobbet. Men jag längtar dock redan till att få komma hem och krypa upp i vår fina soffa! Puss❤️

Här har ni vår nya fina skapelse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0