ONSDAG 13/7

Hejsan!
Klockan tio imorses satte jag mig på tåget mot Alingsås för att spendera några dagar hos mina föräldrar. Pappa hämtade mig på stationen och som många gånger förr började vi med att åka och handla för att sen ta en mysig förmiddagsfika. Under dagen har jag och mamma varit ute på en långpromenad i skogen med Wille och bara myst här hemma. Precis som alltid när jag kommer till mamma och pappa så får jag välja vilka maträtter jag vill ha och idag valde jag något jag har saknat så länge, nämligen panerad färsk rödspätta. Det var sååå gott! Till efterrätt bakade jag en jordgubb-och blåbärspaj med hemmagjord vaniljsås till som vi njöt av samtidigt som vi satt och tittade på gamla inspelade filmer från när vi var små. Det är ju så himla mysigt att titta tillbaka och jag är så glad att min pappa var galen i att filma under hela min uppväxt.
Nu ska jag snart göra mig iordning för att krypa ner i sängen. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0