ONSDAG 6/7

Hejsan!
Efter ett par dagar av tystnad här kände jag att jag var tvungen att visa ett litet livstecken. Jag har ju inte så värst mycket intresserat att skriva just nu då mitt liv består av jobb, jobb, lite mys och sen jobb igen. Men det har gått jättebra hittills och jag känner mig fortfarande pigg och taggad på jobb resten av veckan med. Jag trivs så otroligt bra på skolan jag jobbar på. Idag när det regnade hela förmiddagen hade vi filmvisning och när solen tittade fram gav vi oss ut på en långpromenad. Inte så mycket att klaga på när man får ha det så mysigt på jobbet! Idag kom jag hem vid halv sex och ikväll har jag och Pontus lyxat till det med knäckepizza till middag, serietittande och nu fotboll. Vi måste dock snart krypa ner i sängen för som vanligt ringer klockan tidigt imorgon. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0