RESA BOKAD I AUGUSTI

Jag får ju inte glömma att berätta vad jag och Pontus gjorde igår. Vi bokade nämligen en resa till värmen i augusti! Efter mycket jobb och tråkigt väder i Sverige kände vi verkligen att vi bara ville komma bort. Vi har bokat en resa till Bulgarien, vilket är ett land vi inte alls har haft i tankarna innan. Men det fanns en hel del resor dit och för ett bra pris har vi bokat ett jättefint hotell med all inclusive i en vecka och med tanke på att vi inte vet något om landet känns det riktigt spännande! Så den 16:e augusti lämnar vi denna tråkiga sommar för en vecka fylld med värme, sol, bad, mängder av mat och drinkar och egentid tillsammans. Jag längtar så jag nästan spricker!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0