SÖNDAG 31/7

Godkväll!
Efter en väldigt lyckad och trevlig gårkväll bestående av grill, fem-kamp, sällskapsspel och trevligt umgänge vaknade vi upp sent idag. Vi har varit trötta och riktigt slöa hela dagen och mestadels spenderat den i soffan. Vid fem-tiden tog vi tåget hem till Göteborg igen och efter långa förseningar var vi inte hemma förens runt halv åtta. Jag slängde ihop en jordgubbspaj till kvällsmys som vi har njutit av till ett avsnitt av vår nya serie "The Blacklist".
Nu har vi precis krupit ner i sängen och satt på ytterligare ett avsnitt innan det är dax att sova. Imorgon börjar återigen en lång jobbvecka och jag startar den med ett 12-timmarspass. Men jag har ju världens bästa jobb så jag kan inte klaga.
Godnatt allihop!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0