SÖNDAG 3/7

Hej!
En lugn och skön vecka börjar gå mot sitt slut och imorgon börjar en tung jobbvecka för mig. Jag ska jobba hela 67 timmar nästa vecka och jag vet inte alls hur det kommer kännas. Men jag känner mig på något konstigt sätt lite taggad på det. Jag har ju tack och lov väldigt bra och roliga jobb så det gör ju alla timmar lite enklare!
Idag har jag tagit vara på min sista lediga dag och haft en mysig och lugn söndag. Imorses kom mina föräldrar förbi påväg hem från sin resa och hämtade Wille. Det kändes jättetomt när han försvann, vi har haft så mysigt ihop denna vecka. Efter en god frukost i soffan gick jag och Pontus och handlade inför den kommande veckan och sen städade vi lite grann här hemma efter Willes små smutsiga tassar. Ikväll har vi ätit pannkakor till kvällsmat och nu väntar vi in kvällens match. Jag kommer dock inte kunna se hela matchen då klockan står på 05.30 imorgon och ett 13-timmars jobbpass väntar, så jag behöver all sömn jag kan få. Godnatt!❤️

Dagens frukost och kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0