TISDAG 12/7

Godkväll!
Jag har haft en så himla härlig och bra dag idag och det är med en skön och mysig känsla jag kryper ner i sängen.
Inatt sov jag i nästan 11 timmar men kände mig inte alls utvilad när jag vaknade, det blev nog nästan lite för mycket sömn antar jag. Men jag är ju ledig och behöver faktiskt inte vara superpigg hela tiden! Idag har jag ägnat min lediga dag åt att bland annat göra en hemmagjord snickersglass och baka knäckflarn till det, storstädat lägenheten och varit på gymmet för första träningspasset på evigheters evighet. Ikväll har vi fått finbesök av våra underbara vänner David och Felicia och kvällen har bestått av kycklingtacos till middag föjt av min snickersglass till efterrätt och självklart timmar av prat. Nu är disken diskad och jag har krupit ner under täcket. Imorgon måste jag faktiskt gå upp relativt tidigt då jag ska ta tåget till mina föräldrar och spendera några dagar hos dom, som jag har längtat. Godnatt allihop!❤️

Jag lovar att bjuda på receptet på glassen senare, för den blev faktiskt supergod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0