TISDAG 19/7

Hej!
Efter bara ett jobbpass gick jag på en dag ledigt. Jag har haft en så himla bra och skön ledig tisdag och har verkligen njutit av min ledighet trots att jag har varit ledig en hel vecka innan. Imorses ringde mitt alarm klockan åtta men jag låg och drog mig i sängen i nästan en timma. Efter frukost och Nyhetsmorgon snörade jag på mig löparskorna och gav mig ut på en runda. Eftersom det var evigheter sen jag sprang sist gick jag ut med självförtroendet i botten och tänkte mig en gå-springa-gå-runda. Men det kändes jättebra i kroppen så jag sprang faktiskt 5 sköna km utan problem! Tänk att förr sprang jag aldrig under en mil, och idag är jag superglad som klarade 5 km. Men sånt är livet, träning är en färskvara och jag har legat på latsidan under väldigt lång tid, så jag kan bara skylla mig själv.
Efter en lång dusch och en god lunch åkte jag in till stan en sväng. Jag shoppade några småsaker för pengar jag egentligen inte har och handlade lite mat för veckan. När jag kom hem la jag mig på balkongen med min bok och läste en stund innan Pontus kom hem från jobbet. Då fikade vi lite kaffe och glass och pratade om vad som hänt under dagen, precis som vi gör varje dag. Nu ligger jag och väntar på att han ska bli klar i duschen så vi kan sätta på ett avsnitt av vår nya grymma serie "Marchella". Ikväll ska jag träffa mina så otroligt saknade tjejer för att bara mysa och ta igen massor prat. Det ska bli så mysigt!
Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0