TORSDAG 14/7

Godkväll!
Idag har jag haft en härlig dag och den började som vanligt med en lång sovmorgon följt av frukost och morgonmys i soffan tillsammans med mamma. Efter lunchen, som ni ser på bilden nedan bestående av en underbar sallad med rödbetor, fetaost och valnötter, åkte jag och mamma in till Alingsås. Vi besökte bland annat en stor lada som innehöll mängder med antika möbler och andra roliga prylar och sen strosade vi omkring och småshoppade lite inne i stan. Ikväll har jag lagat middagen och det blev inget mindre än falafel i salladswraps, supergott! Vi har precis varit ute på en kvällspromenad i den fina kvällssolen och nu ligger vi nerbäddade i soffan. Imorgon är det fredag och då kommer äntligen Pontus hit som jag längtar efter så himla mycket. Så nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova så morgondagen snart är här! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0