TORSDAG 21/7

Hejsan fina torsdag!
Vilken fantastiskt härlig dag det är idag. Närmare 25 grader varmt och strålande solsken hela dagen. Tack vare att jag bara jobbar kvällspass denna vecka har jag kunnat njuta av det fina vädret till fullo. Imorses efter frukosten gav jag mig ut på en löprunda. Det vill jag dock inte rekommendera någon att göra en så varm dag som idag för jag trodde verkligen att jag skulle svimma. Det var 5 tunga kilometer och hela kroppen kändes liksom överhettad. Efter en riktig kalldusch satte jag på mig bikinin och cyklade iväg en liten bit till en badplats. Tyvärr var själva badet stängt men jag låg skönt utanför och njöt i några timmar samtidigt som jag lyssnade på Emilia Linds sommarprat (så sorglig men bra historia). Efter ytterligare en dusch, lunch och lite vila satte jag mig precis på bussen påväg in till jobbet där jag ska spendera kvällen med min lillkille!
Hoppas ni har njutit lika mycket som mig denna fina dag, jag avundas alla som har semester nu och även kan njuta av en härlig sommarkväll. Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0