TORSDAG 7/7

Hej!
Jag har precis satt mig i soffan med lite kvällsmat framför mig i väntan på att fotbollen ska börja. Pontus tittar på matchen med några kompisar ikväll men jag har sällskap av lilla Wille som jag är hundvakt åt igen då mamma och pappa skulle på teater ikväll.
Jag jobbade 8-16 idag och efter jobbet mötte jag upp Wille, Felicia, Mark, David och Anna för att åka hem till Hanna och hennes nya lägenhet. Hanna bjöd på fika och vi satt och pratade i flera timmar, så himla mysigt. Vi ses ju tyvärr inte så ofta längre men de kommer alltid vara några av mina bästa vänner. Jag kom precis hem därifrån och ska som sagt spendra resten av kvällen här i soffan tillsammans med Wille. Jag borde egentligen gå och lägga mig tidigt då jag börjar klockan sju imorgon, men mamma och pappa kommer och hämtar Wille klockan halv elva så jag får hålla mig vaken. Det känns lite tungt med tanke på att ett 13-timmarspass väntar imorgon, men jag är ju ung och klarar väl det mesta!
Nu börjar matchen. Ha en fin kväll allihop! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0