HÅKAN PÅ ULLEVI 4/5 - SÖNDAG 5/5

Hej!
Jag kan bara beskriva gårdagen med ett ord: MAGISK. Allt var liksom helt perfekt från början till slut och vädret var helt fantastiskt. Vi började kvällen med grill och fina vänner i Slottsskogen innan vi intog Ullevi där vi sjöng, hoppade och njöt till Håkans stämma i tre hela timmar. Det var en sån otrolig stämning i hela arenan och det var dessutom publikrekord på hela 70 000 människor vilket är den största konserten i Norden genom tiderna! Håkan vet verkligen hur man skapar magi. 
Efter den underbara kvällen gick jag och Pontus enda hem till Lindholmen i den ljumna sommarnatten och en timma senare somnade vi trötta och lyckliga. 

Idag känner jag mig nästan lite tom efter att helgen jag så länge längtat efter är över. Men gårdagen kommer jag trots allt kunna leva länge på!
Idag har vi haft en väldigt lugn och skön dag. Vi har sovit enda till klockan elva, ätit långfrukost och tittat på serier i soffan fram till två, suttit i hamnen och ätit glass tills vi blev så varma att vi inte orkade sitta där längre och när Pontus gick in för att titta på fotboll gav jag mig ut på en cykeltur. Jag har väldigt svårt för att vara ledig och inte göra någonting även om jag verkligen önskar att jag kunde njuta av det. Jag blir rastlös och känner att jag kastar bort för mycket värdefull tid så när Pontus, som är lite bättre på att njuta av att bara va än mig, ville gå in var jag tvungen att ge mig ut och cykla lite i det fina vädret istället. 
Nu ska vi snart gå och köpa pizza som vi tänkte ta med oss till hamnen och njuta av. Det är något speciellt med att äta pizza ur kartongen utomhus i kvällssolen. 
Hoppas ni har haft en lika fantastisk helg som jag har haft. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0