MÅNDAG 13/6

Godkväll!
Den fruktade 12-timmars-jobbdagen är över och det har faktiskt gått superbra. Det var dock otroligt tungt att gå upp imorses efter en natt av dålig och stressig sömn, men när jag väl kommit till jobbet piggnade jag till. Jag jobbade på Högsbogårdskolan idag som är en särskola som jag har berättat om tidigare. Killen som jag är personlig assistent för går dessutom på den skolan och eftersom jag skulle jobba både på skolan och hos min lillkille på kvällen så följde jag med honom i taxin hem efter skolan. Dagen har bara rusat förbi och jag har varit på jättegott humör. Jag längtar till nästa gång jag ska jobba på skolan, jag trivs så himla bra där!
Nu har jag precis krupit ner i sängen och ska släcka lampan och sova i min ensamhet. Även om jag hatar att sova helt själv i vår lägenhet så är det definitivt något jag behöver träna på. Godnatt allihop!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0