MÅNDAG 20/6

Hej!
Måndag och en ny härlig vecka väntar. Jag har börjat denna vecka lugnt och skönt med en sovmorgon, morgonpromenad följt av långfrukost i soffan. Under dagen har jag planerat för fullt inför midsommar och sen har jag även hunnit laga mat, vegetarisk köttfärsås med spagetti blev det!
I eftermiddag och kväll har jag jobbat hos min lilla kille och det har gått lika bra som vanligt. Nu ska vi avsluta denna dag med ett avsnitt av vår serie innan läggdags. Godnatt!❤️

Bjuder på några bilder från förra årets midsommarafton, då vi spenderade den i Skåne. Hoppas hoppas hoppas att vädret är på vår sida iår igen, det ser tyvärr inte ut att bli så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0