MÅNDAG 6/6

Godkväll!
Vilken härlig dag och start på den nya veckan jag har haft idag. Efter sovmorgon och frukost träffade jag Cissi på gymmet för vårt allra sista gympass ihop denna sommar eftersom hon åker hem till sin hemstad över sommaren. Vi svettades oss igenom ett riktigt bra rump-pass och kramades sen hejdå för tre långa månader. Hur ska jag klara mig utan min lilla PT som alltid pushar mig tills jag tror jag ska spy under de värsta passen?
Efter gymmet har jag och Pontus bara hunnit med en vända till affären för en liten veckohandling innan vi åkte in till stan för att möta upp mina föräldrar. Vi åt en tidigare middag på ett jättemysigt ställe inne på trädgårdsföreningen innan vi gick till Ullevi för att titta på fotboll. Idag spelade nämligen Sveriges damlandslag EM-kvalmatch mot Moldavien och de vann med hela 6-0! En väldigt händelserik och rolig match men inte så överdrivet spännande då det redan från första minuten visades tydligt att Sverige var överlägsna.
När jag och Pontus kom hem placerade vi oss i soffan framför vår serie som vi verkligen inte kan slita oss ifrån, med lite ost och kex som kvällsmys. Efter tre spännande avsnitt tänkte vi nu hoppa i säng! Godnatt❤️


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur ska jag orka ta mig till gymmet i sommar nu utan dig.. ha det så himla bra i sommar min fina vän, vi ses snart! <3

2016-06-07 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0