MIDSOMMAR

Hej!
Det är lördag kväll och jag och Pontus ligger nerbäddade i soffan med en skål godis ute i mammas och pappas hus på landet.
Igår firade vi precis som de flesta andra midsommar och vi hade en jättehärlig dag, kväll och natt. För det första hade vi otroligt tur med vädret då det var över 25 grader och sol nästan hela dagen. När alla våra gäster kom vid halv tre-tiden dukades en stor midsommarlunch upp som vi njöt av ute på altanen. Efter maten åt vi en magiskt god midsommartårta gjord av Sofia och sen väntade en kväll fylld av kubb, frågesport, musikquiz, skratt, prat och badtunna. När klockan närmade sig två dukades nattmat i form av korv med bröd upp innan vi alla somnade runt tre-tiden. 

Idag vaknade vi upp till solsken och efter en stor frukostbuffé spenderades dagen ute i trädgården med kubbspel och boule. Resten av dagen har vi legat hullerombuller i soffan och bara haft riktigt skönt och mysigt dagen-efter-häng som avslutades med pizza, innan alla åkte hem till sig vid sju-tiden ikväll. Jag och Pontus tog en långpromenad i den varma kvällssolen med Wille och la oss sen här i soffan för att titta på fotboll. Efter att huset har varit fyllt av människor de senaste 28 timmarna känns det riktigt tomt här, men det är samtidigt väldigt skönt att bara njuta av lugnet efter allt. Jag har i alla fall haft en jättefin midsommar tillsammans med mina allra bästa vänner och det kommer jag kunna leva länge på! Puss❤️

Här kommer lite bilder från dagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0