ONSDAG 22/6

Hej! 
Idag har jag haft en så himla härlig ledig dag. Imorses mötte jag upp mina fina vänner för att ta båten över till Brännö. Vi hade tänkt oss en dag med sol och bad vilket det tyvärr inte blev då det blev molnigt nästan direkt när vi kom dit, men vi hade en jättemysig dag ändå. Vi strosade omkring bland alla fina hus och satt vid vattnet och åt lunch. 
Jag kom precis hem och är frusen i hela kroppen, så nu ska jag hoppa in i duschen och ta en lång och varm dusch innan jag ska åka in och träffa tjejerna igen. Vi ska nämligen ut och äta och titta på EM-matchen på storköket-the Barn. Det lär vara massor folk och härlig stämning så det ser jag fram emot! 
Puss❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0