ONSDAG 29/6

Godkväll!
Ännu en ledig och skön dag har passerat och jag njuter för fullt av friheten att kunna göra precis vad jag vill. Efter en skön sovmorgon, morgonpromenad och frukost framför Nyhetsmorgon satte jag mig på cykeln och cyklade in till stan för att göra ett par ärenden. Jag kom hem vid lunchtid och efter att både jag och Wille hade ätit lunch gav vi oss ut på en promenad igen. Efter det la jag mig ute på balkongen och läste en stund innan jag somnade i en timma. I eftermiddag har jag haft min fina vän Felicia hos mig på fika och flera timmar prat. Efter ytterligare en Wille-promenad kröp jag och Pontus ner i soffan med kvällsmaten och tittade på serier resten av kvällen. Nu ska vi släcka lampan och sova! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0