SÖNDAG 19/6

Godkväll!
Äntligen ligger jag nerbäddad i soffan, helt slut i kropp och knopp, efter denna jobbhelg. Men trots mycket jobb har jag hunnit ha en väldigt bra helg ändå. Igår när jag hade slutat vid 20.15 åkte jag hem till Sofia för hämtmat, prat och mys med henne och Emilia. Idag har jag precis som igår jobbat 12.45-20.15 och innan det hann jag och Pontus gå till affären för storhandling. 
När jag kom hem ikväll möttes jag av dukat bord och god mat av mina fina kille. Det var otroligt uppskattat av en trött och hungrig Maya. Nu ligger vi (läs: mestadels Pontus) och tittar på fotboll och söndagsmyser det sista av denna helg. Det blir dock tidig läggdags ikväll för imorgon börjar Pontus sitt sommarjobb och klockan står på 05.45. 
Hoppas ni har haft en fin helg allihop! Puss och godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0