SÖNDAG 26/6

Hejsan!
Efter en ganska så sömnlös midsommarnatt sov jag så himla gott inatt och kände mig äntligen lite utvilad när jag vaknade. Jag och Pontus har ägnat förmiddagen åt att städa och fixa i huset innan vi rullade hem med bilen till Göteborg vid lunchtid. Med oss hem hade vi dessutom Wille som ska bo hos oss den kommande veckan, då mina föräldrar är på semester. Jag har en väldigt skön vecka framför mig med endast två jobbpass så jag kommer ha massor tid för hundpromenader och mys. I eftermiddag har vi tittat på fotboll, pysslat lite här hemma, grillat korv, varit ute på en timmes promenad med Wille och nu har vi krupit upp i soffan. Vi tänkte snart fixa lite kvällsmat och bara njuta det sista av denna helg, för imorgon väntar tidig uppstigning och en lång jobbvecka för Pontus. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0