TISDAG 14/6

Hej!
Idag har jag haft en så härlig dag. Jag började dagen med att åka till Droppen för att för första gången ge blod. Det gick superbra och det var inte alls så farligt som jag faktiskt trodde. Det är dessutom internationella blodgivardagen idag så mer passande än att ge blod just idag kunde det ju inte bli! Jag hade en så lycklig och stolt känsla i kroppen när jag gick därifrån, efter en riktigt god gärning. 
När jag var klar där gick jag till stationen för att åka till mina föräldrar. När pappa hämtade mig i Alingsås åkte vi till en asiatisk restaurang och åt lunch följt av handling. Under dagen har jag och pappa jobbat och snickrat på deras uterum de bygger på nu och när mamma kom hem åt vi middag ute på altanen. Senare ikväll ställde jag mig och bakade ett bröd som vi precis har njutit av till en kopp te framför fotboll på teven. När detta är slut ska jag hoppa i säng och läsa en stund innan sovdags. Godnatt!❤️

Två bilder på livet på landet: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0