TISDAG 21/6

Hej!
Det positiva med att jobba kväll är att man kan ha en lugn och skön dag hemma innan jobbet, vilket är precis vad jag har haft idag. Precis som igår unnade jag mig en sovmorgon och åt frukost framför Nyhetsmorgon. Efter den mysiga morgonen cyklade jag till affären för att inhandla lite ingredienser till mitt bak jag blev så plötsligt sugen på. Jag älskar verkligen att baka, det är som terapi för själen. Idag gjorde jag "Chocolate cookies with salted caramel" och de blev MAGISKT goda. Jag lovar att bjuda på receptet, för dessa måste ni alla verkligen prova!
Jag har precis ätit lunch och ligger nu i soffan framför gamla missad avsnitt av "hela Sverige bakar" (haha jag hamnade visst i något bakmode) innan det är dax att åka till jobbet. Precis som igår ska jag spendera kvällen hos min lillkille och det är dessutom sista jobbpasset innan jag går på ledighet resten av veckan! 
Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0