TISDAG 28/6

Godkväll!
Jag har precis krupit ner bredvid en sovande Pontus efter en fullspäckad och härlig dag.
Imorses körde jag till Alingsås för att besiktiga bilen. Eftersom mina föräldrar är bortresta och bilen behövde besiktigas just denna vecka fick jag ställa upp, men det gjorde mig inget att komma ut på ett litet äventyr! Jag var tillbaka i Göteborg klockan elva och har resten av dagen hunnit storstäda lägenheten, tvätta, gå ut på ett flertal hundpromenader och baka en rabarberpaj. Jag hann inte sitta många minuter innan Pontus kom hem från jobbet och David kom hit. Vi gav oss då ut på en timmes promenad med Wille och när vi kom hem lagade vi en av mina favoriträtter: färskpasta, tomatpesto, halloumi, fetaost, soltorkade tomater, ruccola och parmesan. Till efterrätt åt vi min goda rabarberpaj som jag ska visa receptet på lite senare och sen satt vi bara och pratade hela kvällen. David har precis åkt hem och jag kom precis in från kvällspromenaden med Wille. Nu är jag så trött i både kropp och knopp så det ska bli helt underbart att sova. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0