TISDAG 7/6

Godkväll!
Idag har jag haft en så mysig och härlig dag. Det var längesen jag kände mig så här ledig och fri! 
Efter nästan 10 timmars sömn vaknade vi (av alarmet!) klockan tio och låg och drog oss en bra stund. Jag förstår inte hur man kan sova så mycket, hade inte alarmet ringt hade jag definitivt kunnat sova en timma till.
Efter frukost framför ett avsnitt av vår serie åkte vi in till stan där vi blev kvar enda till klockan sex. Vi köpte studentpresenter, småshoppade lite till oss själva, åt en god lunch på Vigårda och hade en sån där härlig heldag på stan som jag älskar.
Ikväll har vi haft världens mysigaste kväll hemma hos David och Felicia. Två för mig nya vänner, då det är Pontus bästa kompis och hans tjej, som jag nu har klickat så otroligt bra med. Helt underbara människor. Vi lagade tacos till middag och satt och pratade om allt mellan himmel jord i flera timmar. En riktig må-bra-kväll!
Nu är det dax att sova. Det vore ju skönt om man lyckades vakna innan klockan tio imorgon... Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0