TORSDAG 16/6

Hejsan!
Idag har jag njutit av min sista lediga dag på ett litet tag då jobb väntar hela helgen. Under förmiddagen har vi jobbat med uterummet hos mina föräldrar innan vi vid lunchtid tog tåget hem till Göteborg igen. När jag kom hem mådde jag inte alls så bra, jag hade ont i magen och var jättetrött, men efter en lång dusch och en välbehövlig timmas sömn mådde jag bättre. Tur var det för under kvällen skulle jag gå ut och äta tillsammans med mina saknade tjejer för att fira Emilia som fyller år idag. Vi åt middag på en jättetrevlig restaurang som heter Mexikanska monarkin och satt och pratade länge om allt vi gått miste om då vi inte har setts på två veckor. Nu sitter jag på bussen hem och när jag kommer hem måste jag slänga mig i säng, för imorgon ringer klockan tidigt för jobb! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0