TORSDAG 2/6

Hejsan!
Vilken fantastiskt dag jag har haft idag. Klockan elva i förmiddags gick jag ut från tentasalen efter att ha skrivit min 10:e och sista tenta detta första år på Hälsopromotionsprogrammet. Detta firade jag tillsammans med mina fina vänner med lunch på Pinchos. Efter lunchen kom min syster till Göteborg och då. spenderade vi några mysiga timmar på stan för lite shopping. Ikväll har vi tittat på när Pontus spelat fotbollsmatch och det var en sååå spännande match som tillslut slutade i vinst! 
Nu ska vi snart krypa ner i sängen för imorgon väntar en ganska tidig uppstigning då vi ska åka till Skövde och fira Pontus kusin som tar studenten. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0