TORSDAG 30/6

Hejsan!
Idag är det grått utanför fönstret och regnet har öst ner till och från hela dagen. Men det som kan låta som deppigt och tråkigt har bara varit supermysigt för min del. Efter en regnig morgonpromenad var det extra skönt att krypa ner under filten med frukosten framför Nyhetsmorgon. Under förmiddagen har jag legat och läst i ett par timmar innan jag ställde mig i köket för att göra dagens lunch som blev en lax- och spenatpaj. Det bästa med paj är att man kan ha nästan vad som helst i den. Jag hade en hel del lax över från midsommar så vad är då bättre än att göra en paj på resterna! Den blev dessutom helt fantastiskt god och jag kommer självklart bjuda på receptet lite senare.
Medan regnet gjorde uppehåll gav jag mig ut på en långpromenad med Wille och efter en varm dusch har jag nu krupit ner i soffan med min bok igen. Här tänkte jag ligga i en timma och läsa innan det är dax att åka till jobbet. En kväll hos min lillkille väntar och med tanke på hur ledig jag har varit de senaste dagarna och dessutom också är i helgen så ska det bli härligt att åka och jobba några timmar. Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0