FREDAG 11/3

Godkväll fina fredag! 
Idag har jag haft en jättebra ledig dag och start på helgen. Jag vaknade vid halv nio och låg kvar i sängen i nästan en timma och tittade på Nyhetsmorgon. Efter frukosten storstädade jag lägenheten och gjorde lunch lagom tills Pontus kom hem från skolan. Efter lunch hann jag med lite plugg innan jag svirade om till träningskläder och gick till gymmet. Jag körde mitt absoluta favoritpass Body Attack och jag hade en så härlig känsla i kroppen efteråt. Ikväll har jag lagat en god middag till mig och min sambo, mangochutney-kyckling-gryta med färskpasta. Nu ligger vi nerbäddade i soffan framför premiären av Let's Dance och gottar oss med massor naturgodis och när detta är slut ska vi titta på nya Beck-filmen. Älskar fredagsmys!
Hoppas ni har en lika mysig fredag som jag har. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0