FREDAG 18/3

Hej!
Vilken fantastiskt fin dag det är idag. Jag hade gjort vad som helst för att få sitta på en uteservering i flera timmar och känna lyckan över att det är fredag och helg, men tyvärr får jag inte njuta av något av det där idag. 
Jag träffade Emilia klockan tio idag för att plugga på en hemskt tråkig labbrapport vi måste få gjort. Vi underlättade dock plugget lite med att sitta på vårt favoritfik Da Matteo och dricka en kopp kaffe samtidigt. När jag kom hem gjorde jag iordning lunch och satte mig på balkongen och åt. Jag älskar vår balkong och att den är inglasad gör ju att tiden man kan sitta här förlängs enormt, speciellt om man dessutom har en terassvärmare. Här kommer jag spendera många timmar framöver! Så nu ligger jag mätt och belåten och lyssnar på musik innan jag måste bege mig mot jobbet. Det tar tyvärr emot något enormt att behöva jobba hela denna helg när vädret ska vara helt underbart och Pontus dessutom ska åka till Skövde. Men tack och lov slutar jag ju 20.15 och hinner fredagsmysa tillsammans med Cissi och Klara efter det. Det gör det i alla fall lite lättare! 
Hoppas ni får en härlig helg, jag ska försöka göra det bästa som bara går av min! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0