LÖRDAG 12/3

Godkväll!
Jag sitter på bussen hem efter en mysig kväll tillsammans med mina fina tjejer. Jag har haft en så bra dag idag och verkligen njutit av att slippa någon som helst stress. Jag vaknade vid halv tio och åt frukost innan jag gick till gymmet för 30 minuter powerwalk på löpbandet följt av 30 minuter CXworx. Efter dusch och lunch pluggade jag en liten stund innan jag kröp ner i fåtöljen, satte på en podcast i högtalarna och satt och målade i en timma. Så himla rofyllt och mysigt. Ikväll har jag varit hemma hos Sofia som bjöd på jättegod mat och mellomys. Nu ska det bli skönt att få krypa ner bredvid Pontus och njuta av att en lång och skön sovmorgon väntar! Godnatt❤️

Kvällens goda och minst sagt vackra middag. Älskar färgglad mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0