LÖRDAG 19/3

Godkväll!
Idag har jag tyvärr inte så mycket kul att berätta. Jag har haft en ganska tråkig men ändå bra lördag, bestående av lite plugg på förmiddagen innan jag åkte till jobbet klockan tolv. Jag kom hem klockan nio ikväll och la mig välförtjänt ner i soffan med lite godis. Vid elva-tiden kom äntligen min saknade Pontus hem efter ett dygn i Skövde, och det har verkligen varit ensamt här hemma utan honom. Så nu känns det som att allt har blivit lite mer i sin ordning och jag kommer kunna sova lugnt och gott igen. Imorgon väntar ytterligare ett jobbpass så jag ska alldeles strax sova så jag kommer upp i tid och förhoppningsvis får något vettigt gjort innan jobbet. Godnatt!❤️

Bjuder på en bild från något år tillbaka i underbara Skåne. Om en vecka ska vi åka dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0