MÅNDAG 14/3

Hej!
Jag har haft en så otroligt bra start på veckan och det är med en så skön känsla jag ligger nerbäddad i soffan som de flesta andra kvällar tillsammans med Pontus. Idag har jag nämligen avklarat en stor skoluppgift tillsammans med min grymma projektgrupp. Vi har jobbat så himla bra ihop och vi känner oss så otroligt nöjda. Det är nämligen så att vi har hållt i en matlagningskurs för våra klasskompisar idag, där vi har planerat dagen till punkt och pricka, hållt i en timmas föreläsning, låtit våra klasskompisar laga 5 olika rätter, gjort flera roliga aktiviteter mm. Det har helt enkelt varit en hel del jobb inför detta men det blev så bra och nu känns det helt fantastiskt att det är avklarat!
Efter skolan tog jag med mig min positiva energi till gymmet, där jag körde Body Attack tillsammans med Klara och Cissi. Nu har jag duschat, pratat i telefon med min älskade syster och stekt pannkakor till kvällsmat. Vi tittar just nu på ett av mina favoritprogram, "Sofias änglar", och sen ska vi titta på vårt andra favoritprogram, "30 grader i februari". 
Hoppas ni har haft en lika bra dag och start på veckan som jag har haft! Puss❤️

Tre bilder från dagen, på den goda lunchbuffén vi fick ihop efter all matlagning! Vårt tema för dagen var vegetariskt så rätterna bestod av falafel-sallads-wraps med rotfrukter, broccolipaj, blomkålspizza med egengjord pesto och coleslaw, sötpotatissoppa med nybakt bröd och slutligen en rawfood-tårta till eftermiddagskaffet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0