MÅNDAG 21/3

Godkväll!
Idag har jag haft en så bra dag och det är med en så skön känsla jag bäddar ner mig i sängen efter mitt fjärde och sista jobbpass på raken.
Imorses var jag hos frisören klockan tio för att klippa kort igen. Mitt hår växer så det knakar så jag ville ha tillbaka mitt axelkorta hår igen. Dock blev det till och med ännu lite kortare än till axlarna så just nu tycker jag bara att jag ser ut som en stor bebis... Men förhoppningsvis vänjer jag mig. Efter frisörbesöket gick jag en liten runda på stan innan jag åkte hem, åt lunch och pluggade en stund. Ikväll har jag som sagt jobbat och det gick lika bra som vanligt. När jag kom hem vid niotiden gick jag hem till Oliver och Julia som bjöd på lite tapas och mys!
Nu ska det bli skönt att sova, och dessutom få sovmorgon imorgon! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0