MÅNDAG 7/3

Godkväll!
Imorses vaknade jag upp riktigt omotiverad till en ny skolvecka, efter förra veckans lediga och fantastiska dagar i London. Jag gick i skolan 9-15 idag och var bara hemma en snabbis för att sen åka till gymmet. Som vanligt när livet känns lite halvtrist och deppigt så blir jag alltid på så himla bra humör efter ett Body Attack-pass tillsammans med Cissi och Klara. Att jag sen kom hem och hade en efterlängtad myskväll tillsammans med min kärlek framför mig gjorde mig dessutom ännu gladare. Vi åt lördagens tacos-rester och idag var det om möjligt ännu godare! Vi har även tittat ikapp lite missade serier och nu har vi krupit ner i sängen trots att klockan inte är mer än nio. Vi ska sätta på första avsnittet av en ny serie vi hittat innan läggdags. Så trots en dålig känsla i kroppen imorses blev ju detta en väldigt bra start på veckan! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0